čtvrtek 27. září 2012

Příprava programu na konferenci v Lisabonu

Blíží se nám mezinárodní konference naší organizace v Lisabonu, kvůli které si nechala založit blog. Protože do té organizace patříme, chystáme si program.

Vedení naší organizace, která se jmenuje BATRADIS byůo tak laskavé, že nám vyhradilo celý víkend na konci akce. Máme tedy co dělat. Já mám hodně psaního kvůli blogu té organizace, a i blog projektu Robinhelp mám na starosti, takže kdy půjdu spát, nevím. Nezahálí ani Marie Smaulová, která má funkci projektového ředitele, i přesto že projekt Robinhelp si vzala společnost PCA Praha jako pilotní, kde ve vedení bývalé české pobočky Allied Social Services l.t.d., vystupující od Října 2006 jako PCA Praha, zůstává Pamela Jannis se svými dvěmi koleginěmi. Pracuje nás na tom celkewm 12 lidí i se mnou.

I když konference ještě nebyla, copil jsem se iniciativy a vyhlásil konkurz na sponzory projektu. Vypadá to dobře. Do Lisabonu pohjedu asi až na ten druhý týden, nicméně bude lepší být připraven už do konce měsíce, protože se může stát, že nás budou nutit jet ihned 30.9, abychom tam byli od začátku až do konce, což by mohla být děsná otrava. Je to ale práce, tak co se dá dělat.

Dostal jsem za úkol na blog projektu Robimnhelp napsat jenom, že se na tu konferenci chystáme, a co připravujeme za program na ten závěrečný víkend. Mám ale pár nápadů, které bych chtěl nastínit už v tomto článku.

12 -14.10 chce Lisabonská pobočka dělat výběrovou akci podobného prtojektu, jako je náš Robinhelp, takže nevím, kolik času bude na seminář o našem projektu Robinhelp, který má zahájit Marie Smaulová seminářem o projektu Robinhelp. Obsahem jejího úvodního referátu bude pojednání o tom, jak to vzniklo, z čeho a co se od toho očekává.V rámci tohoto semináře pak má následovat můj referát o úspěších a neúspěších projektu i přes sekci "Robinhelp ve světě", kde máme zprávy již z dosti velkého množství zemí, kde je popsáno že to funguje. Logicky by to mělo stačit, ale nestačí to. Proto nás asi do toho Lisabonu zvou a dávají nám tolika prostoru, který by se dal využít i lépe

Na papíře, nebo v poznámkách, které mi mají pomoci k tomu, abych věděl o čem mám přednášet, to sice nemám, ale ještě když se PCA Praha jmenovalo Allied Social Services, jsem dostal za úkol dát na internet video s preůběhem testu branné zdatnosti při pohovoru, což se mi dodnes jaksi nepovedlo. Ptpzpže chci po ženách, aby mne nosily na zádech v rámci pohovoru, některým lidem se to, co dělám nelíbí, takže musím být opatrný. Osobou, která je mým druhým úlovkem v databázi zájemkyň o práci ošetřovatelky, byla jedna moje kamarádka, jejíž záznam je kompletní a na zádech mě navzdory ne příliš urostlé postavě dokázala nosit parádně. Tehdy jsedm se s tím pochlubil na nějaké mezinárodní konferenci tehdejší Allied Social Services, kde to chtěl vidět můj kolega z Dánska. Bohužel jsem to pokazil tím, že jsem té kamarádce prozradil odkud ta organizace je, nicmémně to na  webu společnosti PCA Praha máme, že chceme to jak mně nějaká ženská nosí na zádech nahrát na video a dát třeba na YouTube, kde to pak jde přidělat na web té společnosti a web našeho projektu, abychom ukázali že se to i takto dá zvládnout jednoduše a že se není čeho bát.

Možná bych i věděl s kým bych to natočil. Dokonce jsem s tou kamarádkou o tom trošku mluvil, ale musím být opatrný, díky čemuž to ještě nemáme :-(. Kamarádi v hospodě radili použít prostitutku, ale to by stálo moc peněz, nehledě na to, že prostitutky dělají jiné věci :-). Navíc záleží mna tom jak by jak ta prostitutka, tak ta kamarádka, byla natvrdlá, než by pochopila co chci. Něco v tomto smyslu tam budu přednášet. Jako zajímavost k tomuto natáčení videa bych si dovolil dát malou úvahu i sem, protože mi jde o tom, že rychle chápající žena, který je moje kamarádka s tím až na to tahání mne  nebude mít problém a byla by to práce asi na 10 minut, nebo i méně. Video má být co nejkratší, aby hrálo bez problémů i na pomalejším připojení a bylo co nejdříve k dispozici. Dá se to sestříhat, ale když špatně vidím, mohl bych vyhodit i kousek toho, co tam patří.  Natvrdlost kamarádky by celou práci zdržobala, nehledě na to, že se ta ženská může stydět před kasmerou, které si stačí nevšímat. Jakmile ji přemluvím k tomu, aby mě vzala na koněš, půjkdu to pčedtím spustit a za chvilku to je. Aby jí nevadilo, že jí něklfdo pozná, dáme tram titulek, že pokud znáte osoby na videu, jde o náhodu, za kterou nemůžeme.

Další referáty so chystají další kolegové z týmu Robinhelp o svých úspěších a neúspěších dle svého oboru a funkce v týmu. Do toho tam mám se svými kolegy (resp. koleginěmi) něco zahrát, což bude v sobotu večer a v neděli 14.10 se jede domů. Doprava tam oi zpět je letecky a celé je to zadarmo.

Asi jsem si to zase pohnojil, zvláště kvůli tomu jak chci udělat to video, ale i bez té konference je mi jasné, že kromě toho, kde je BATRADIS doma a všichni lidé okolo, nic neskrýbám a vše říkám a píši na rovinu jak to je, co chci udělat a jak si to představuji, aby se toho hlavně ženy nebály. Pak to bude fungovat jako kdekoli jinde, i když nemáme takové podmínky.

Osobně se na to dost těším.

Za Robinhelp Robin Hronek


1 komentář: