úterý 17. listopadu 2020

Přednáška Robina Hronka na mezinárodní konferenci ve Stockholmu 17.11.2020

Vážení přátelé,

Konečně tu máme přednášku, kterou přednesl Robin Hronek na mezinárodní konferenci Allied Social Services ve Stockholmu roku 2020. Některé věci její přepis obsahovat nebude, protože některým jeho přátelům a příbuzným by to mohlo vadit za předpokladu, že by se k tomuto textu nějakým způsobem dostali. Myslíme si však, že by to mohlo být pro vás zajímavé, protože ve snaze naučit vás být lepšími lidmi je občas potřeba, ukázat vám něco z toho, jak to vypadá na našich poradách a konferencích takže se do toho můžeme pustit a předložit vám písemný přepis jeho přednášky:
----------------------------------------------------

Vážení přátelé, dámy a pánové, kolegyně a kolegové,

Nejprve bych rád poděkoval své před řečníci Marii Smaulové nejen za slovo, ale i o zahájení sympozia o projektu Robinhelp a za seznámení všech ostatních s problematikou mého osobního života, čemuž věnovala podstatnou část svého referátu. Já na její referát navážu a seznámím vás více se svojí činností pro tento projekt u mě doma a také vás seznámím s tím, jak vypadají moje momentální osobní potíže:
,
Protože je nás tady málo a všichni Šárka kdo tady jsme, tady sedíme v rouškách a většina z nás jsem přijela z Prahy jako vyslanci PCA Praha, způsobuje my trošku deprese a poněkud pochmurně jší náladu, projevující se tím že cokoliv dělám, tak mně nic z toho netěší, což způsobuje taky nutnost být co nejvíce doma Šárka protože situace ohledně epidemie koronaviru nám všem způsobuje nemalé potíže. skutečnost, že stále pokračuje moje dočasná absolutní abstinence, která Díky uvedeným problémům postrádá smysl, neboť když není možné předvést lidem, že nejsem alkoholik tím, že jsi v restauraci nebudu dávat pití nic alkoholického, nedává to moc velký smysl a navíc na mě doléhají výše uvedené psychické potíže včetně toho, že pracuji i na projektu Robinhelp s vynaložením velkého úsilí bez zjevného výsledku. Je to způsobeno také tím, že musím být opatrný díky tomu, že jsem pod větším dohledem mých příbuzných a také se snažím řešit většinu věcí diskuze mi s jedním svým kamarádem, který je do těchto věcí zasvěcen díky tomu, že i když má z hlediska všeobecného názoru lidí mimo naší organizaci jiné duševní potíže než já čárka moc tomu stejně nevěří, ale dá se s ním o tom diskutovat díky tomu, že sám mě svěřil také nějaké mimořádné zážitky ze svého života, které by šlo označit jako nějaké mimořádné nebo možná i nadpřirozené vize. trvá to asi 20 let, a zatím se mi ho nepodařilo o ničem pořádně přesvědčit tak, aby nám mohl být nápomocen. Doufám že budete souhlasit s tím, jaký nápad pro něj a jemu podobné připravuji s kolegyní Marií Smaulovou, který budeme realizovat po návratu do Prahy a použijeme to při znovuzprovoznění nové pobočky v Jihlavě.

Seznámil jsem toho kamaráda i s veškerými výsledky, na které jsem si vzpomněl a které jsou dostupné i pro mě i přesto, že to asi nebude mít žádné zjevné účinky. Tím myslím i pojednání o tom, že některé páry, které naše organizace i na území České republiky vytvořila Robinhelp včetně manželství dokonce i s využitím možnosti přesídlení na Eden 2 o tom jsem mu dokonce poslal článek který popisuje celý proces na manželích horákových, kteří právě původně pochází z Jihlavy, což je důvod proč je potřeba tam obnovit tamní pobočku. Manželé Horákovi byly právě přesídlení, o čemž byl ten článek, kterých jsem tomu kamarádovi poslal v podobě odkaz na něj na našem blogů. Dokonce bych tady pro vás měl jedno milé překvapení, a to možnost vyslechnout si pozdrav od manželů horákových z jejich nového domova. Doufám že bude všechno fungovat, abyste si ten pozdrav mohli vyslechnout.

proto bych rád požádal o zapnutí projektoru a zhasnutí světel v sále. Děkuji. Jak je vidět, tak všechno funguje, takže zde vítám manželé Horákovi z Jihlavy, žijící nyní na planetě Eden dva ve vysněném domku, který si nynější paní Horáková vysnila ještě předtím než jsi vzala za manžela mého jihlavského kolegu Zdeňka Horáka. Mohli byste nás všechny pozdravit a říci nám něco o tom, jak se vám daří a jak tam žijete v novém domově?

Máme se dobře, žije se nám skvělé a děkujeme Eobinu Gromkovi za tento nápad, který všem funguje, jen jemu v Praze ne. Chceme tak pozdravit jeho přátelé a požádat je o větší Míru pochopení a o spolupráci, děkujeme.

já myslím že můžeme manželům Horákovi poděkovat, takže můžeme videohovor odpojit, vypnout projektu a opět si rozsvítit, protože bych vám rád vysvětlil některé věci z toho, co jsme od manželů horákových slyšeli: konkrétně půjde o jejich pozdrav pro mé přátele A o prosbu o lepší pochopení a spolupráci. pravděpodobně 2. Část toho pozdravuj se týká mých přátel, kteří se nenachází v této organizaci včetně organizace BATRADIS, ale o mé přátele, které znám třeba z hospody, nebo z domu kde bydlím, případně o mé příbuzné za předpokladu, že jsem s nimi o těchto věcech mluvil co se týká mých přátel z naší organizace, tak na ty se vztahuje ten pozdrav, za který určitě také děkuji.

další věc, kterou bych rád zmínil je skutečnost, že i na území České republiky máme více pozitivních výsledků s tímto projektem, který u svých přátel mimo naší organizaci prezentuji, jako svůj vlastní nápad. Akorát bych vás poprosil poradu, nebo o spolupráci s nápadem, který hodlám použít při znovuzprovoznění Jihlavské pobočky, který bude spočívat v tom že já budu sledovat svého nového jihlavského kolegu, zatímco moje kolegyně Marie Smaulová bude sledovat případnou jeho životní družku, což bude potřeba k tomu aby se tento můj kolega mohl stát rovnou ředitelem pobočky. Můj dotaz, nebo prosba o pomoc se týká toho, jestli mám průběh sledování sdělovat pouze tomu svému kamarádovi, nebo jestli to mám veřejně publikovat na blogu společnosti PCA Praha, který se jmenuje Robinhelp. já osobně si myslím, že bych to probral pouze s tím svým kamarádem, neboť se bude jednat o příliš osobní a soukromé záležitosti na to, aby bylo možné to veřejně publikovat. Možná by to šlo, pokud by se udělali nějaké úpravy, které by některé věci vypustily, nebo popsaly nějakým přijatelným způsobem, vhodným pro publikaci. pokud na to bude čas, tak bychom se o tom mohli poradit například během večeře, nebo po ní než půjdeme spát. Děkuji.

Protože bych rád umožnil přednášet i dalším kolegům, tak bych to na tomto místě nás ukončil a i když vám to asi mnoho neřeklo a nebo vám pokazily náladu moje lamentace nad tím, jaké mám kolem sebe lidi, nezbývá než vám poděkovat za pozornost a předat slovo dalším kolegům.
_--------------------------------------------

Jak vidíte, tak nám díky tomu, jakou měl Robin Hronek náladu, jste jeho přednášky příliš mnoho nezbylo, ale doufejme, že to bude i tak pro vás zajímavé a že to bude mít pro nás nějaký přínos.




Žádné komentáře:

Okomentovat