neděle 20. července 2014

Otevřený dopis pro české ženy z Chorvatska

Tato akce se dostala i do Chorvatska, kde víme dokonce i o dvou párech. Jeden existuje od roku 2000, kdy si tímto neobvyklým způsobem našel družku chorvatský kolega Robina Hronka - Igor Markovič, který nás pozval na chorvatskou verzi projektu +Robinhelp , díky které našel družku pro svého kolegu z ostrova Hvar, kterým je jistý Boran Drakovič.  Dotyxčnou partnerkou B. Drakoviče je jakási Svatana Karmičová, která píše českým ženám následující dopis, jehož smyslem je, aby si z ní vzaly příklad.

Než se tak ale stane, rádi bychom Vás informovali o tom, že jedna z následujících návštěv Prahy bude zase větší, a buide z Chorvatska. Hodlá přijet jak Igor Markovič s družkou, tak Boran Drakovič se Svatanou Karmičovou.
---------------------------------------------------------------
Pozdrav Čehinjama

Moje ime je Svatana karmički, a ja bih žele Čehinjama sreću i uspjeh. Pišem Vam u vezi posebnom slučaju, zbog čega sam bio pratilac jednog mog prijatelja koji se zove Boran Drakovič. Želim mu se zahvaliti organizatorima događaja i iako se činilo čudno, ja boranske sretan iako sam oko 20 cm viši od njega, te da to mora biti oprezniji od normalnih zdravih muškaraca.

Nisam jedina s borom i prvi par u Hrvatskoj, koji je izrađen kako slijedi čudno. Prije nego što smo ga pokušali glavni organizator manifestacije, koju smo stavili zajedno, što je Igor Marković, koji je u upoznavanju su se potrudili u 2000, a također naći partnera. To ga je također zahvaljujem.


I u Hrvatskoj imamo međunarodnu organizaciju, gdje je Igor Marković, redatelj i iako smo koristiti istu radnu metodu kao PCA Pragu, tako se to radi za nas. Kako bismo vam pomogli izlog, sudjeluje u slučaju s otvorenom pismu premijera u posjetu Pragu. Ne Pokued dovesti organizacija PCA Praha kontaktirao naš direktor hrvatske podružnice Međunarodne organizacije savezničkih društvene djelatnosti, želio bih pitati projekt se tim Robinhelp pozivom na vama je da Pragu, jer mi smo također pozvani projekt grupe i Robinhelp znate nekoga poput mog Boran, odnosno Igor Marković, kojim mislim Robin Hronek.

Neobični zahtjevi, kao što su na primjer nosi na leđima, prije ovog događaja, otkrio sam da je zabavno, ili glupost. No, kada sam se našao iz vlastitog iskustva da to jednostavno ne žele da se Igor, ili moje Boran, ali i Robin Hronek, shvatio sam da je ovo jedan od načina odabira. Osim toga, mi na toj organizatorima natjecanja vrlo temeljito objasnio vrlo vizualne prezentacije, pa zašto ne ići za to.

Molimo, stoga Čehinjama uzeti primjer od mene, i da nekako stalo Robin Hronek što mi je stalo Borana. Ako ne možete osobno pratiti negdje, čak i ako je Boran vidim dobro, ali mi nedostaje nigdje, ili se ne može u dogledno vrijeme se kuhati ili imati vezu s njim, hvala orgamizaci u kojem sam za računalo i potrebnom opremom za vas mogao organizirati za sebe mnoštvo drugih sudionika u konkurentnom događaja. Također radi vbšude svijeta, ali nitko osim mene reći da.

Hvala na pažnji i veselim se zbogom.

Vaš Svatana karmički


Zdravím české ženy,

Jmenuji se Svatana Karmičová a ráda bych popřála českým ženám hodně štěstí a úspěchů. Píši Vám ohledně jedné speciální akce, díky které jsem se stala družkou jednoho mého kamaráda, který se jmenuje Boran Drakovič. Chtěla bych za něj poděkovat organizátorům akce a i když mi to připadalo zvláštní, jsem s Boranem šťastná i přesto, že jsem o 20 cm vyšší než on a že na něj musím dávat větší pozor, než na zdravého normálního muže.

Já s Boranem nejsme jediný a první pár v Chorvatsku, který byl vytvořen takto podivně. Před námi to vyzkoušel hlavní organizátor akce, která nás dala dohromady, kterým je Igor Markovič, který v oblasti seznamování dělal pokusy již v roce 2000 a našel si také partnerku. Tímto mu také děkuji.


I v Chorvatsku máme mezinárodní organizaci, kde je Igor Markovič ředitelem a i když používáme stejné pracovní metody jako Vaše PCA Praha, tak to u nás funguje. Abychom Vám to předvedli, účastníme se akce s otevřenými dopisy a ukázkovými návštěvami Prahy. Pokued nebylo vedení organizace PCA Praha kontaktováno ředitelem naší chorvatské pobočky mezinárodní organizace Allied Social Services, ráda bych sama požádala tým projektu Robinhelp o pozvání k Vám do Prahy, protože jsme také pozvali skupinu projektu Robinhelp a poznali někoho podobného mému Boranovi, nebo tomu Igoru Markoviči, čímž myslím Robina Hronka.

Neobvyklé požadavky, jako je na příklad nošení na zádech, jsem před touto akcí pokládala za legraci, nebo hloupost. Když jsem ale sama zjistila z vlastní zkušenosti, že to nechce jenom Igor, nebo můj Boran, ale také Robin Hronek, pochopila jsem že to je jedna z výběrových metod. Navíc nám to na té akci pořadatelé velice důkladně vysvětlili velice názornou prezentací, tak proč do toho nejít.

Prosím tedy české ženy, aby si ze mne vzaly příklad, a aby se tak nějaká starala u Vás o Robina Hronka, jak se já starám o Borana. Pokud jej nemohu osobně někam doprovodit, i když Boran vidí dobře, ale i tak nikam netrefí, nebo mu nemohu v patřičnou dobu uvařit, nebo s ním mít poměr, děkuji  orgamizaci, do které jsem se dostala za počítač a vybavení k tomu, abych si mohla za sebe dohodnout zástup z ostatních účastnic té soutěžní akce. To také funguje vbšude na světě, ale nikdo Vám to kromě mně neřekl.

Děkuji za pozornost a těším se na shledanou.

Vaše Svatana Karmičová

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Žádné komentáře:

Okomentovat